menu
apps Termékeink
shopping_bag
Kosár arrow_drop_down
Kosár tartalma
Üres kosár
Nettó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}

Visszaküldési lehetőségek:

14 napos elállás:

Előfordulhat, hogy az általad kiválasztott és megrendelt termék nem felel meg az elképzeléseidnek, nem azt kaptad, amire számítottál, ezért el szeretnél állni a rendeléstől. Fontos tudnod, hogy a terméket csak akkor küldheted vissza, ha azt nem vetted mindennapi használatba. Az elállással kapcsolatban megosztanánk Veled néhány gondolatot:

  • Ha már kézbesítésnél tudod, hogy szeretnéd elutasítani az átvételt, jelezd ezt felénk és ne vedd át a csomagodat. A legideálisabb az lenne, ha a logisztikai raktárt se hagyná el a csomag, amennyiben meggondoltad magadat.

  • Miután átvetted a csomagodat, de nem szeretnéd megtartani a rendelt terméket, akkor ne nyisd ki annak eredeti csomagolását, így is megelőzve a termék értékcsökkenését.

  • Csak akkor állhatsz el a vásárlástól, ha maximum 14 napja vetted át a csomagot.

  • Fontos tehát, hogy az Elállási nyilatkozat -ot  a 14 napos határidő lejárta előtt elküld nekünk, email címünkre: info@bluechip.hu vagy az alábbi postai címünkre:

The Blue Chip Kft. - 1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 132/B. 

  • Miután az elállás mellett döntesz, küldd vissza a termék csomagolását is, mert anélkül nem tudjuk tovább értékesíteni azt.

  • Ne felejtsd, hogy elálláskor a termék visszajuttatásának a költsége Téged terhel.

  • A megrendelt termék értékét nem tudjuk visszaadni készpénzben, sem csekken. Kérünk fogadd el, hogy annak vételárát bankszámlára kapod vissza.

  • Bizonyára azt is tudod, ha személyesen vagy cégként vásárolsz, akkor nincs elállási jogod.

  • Mindannyiunk közös érdeke, hogy minél gyorsabban és gördülékenyebben lezárjuk ezt a fajta visszaküldést.

Az elállási jogodat nem gyakorolhatod:

  • A Ptk. 1:5. §-ában meghatározott joggal való visszaélés tilalmába ütköző mód esetén.

  • Ha a hibátlanul átvett terméket a Felhasználó olyan hibával kívánja átadni, amelyért az Üzemeltetőt sem kellékszavatossági, sem jótállási felelősség nem terheli.

  • Bontott szoftverekre

  • Nem rendeltetésszerűen használt, vagy sérült termékekre

  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; (pl. egyedi konfigurációk, vagy nagy mennyiségű egyedi megrendelések)

  • Szépségápolási, egészségügyi és higiéniás termékek esetében csak bontatlan csomagolás esetén tud elállni.

3 napos cseregarancia:

Minden esetben három napod van jelezni, hogy a rendelésed csomagolása sérült, vagy maga a termék sérült, karcos, törött vagy hibás.

  • Csomagod átvételekor minden esetben győzödj meg arról, hogy annak külső csomagolása nem sérült.

  • Amennyiben az, írjatok jegyzőkönyvet a futárral és ne írd alá az átvételi elismervényt, miszerint ellenőrizted a csomagod állapotát és sérülésmentes volt.

  • Amennyiben átvételkor sértetlen csomagolással vetted át a rendelésedet, nyisd ki a csomagodat és ellenőrzid, hogy a termék kifogástalan állapotban érkezett meg hozzád!

  • Ne felejtsd el azt kipróbálni!

  • A csomag beltartamának ellenőrzését is ez idő alatt kell véghez vinni, majd az esetleges alkatrész- vagy termék hiányt jelezni felénk.

  • Igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kideríteni, hogy miért nem kaptad meg a teljes rendelésedet vagy ki felelős a sérült kézbesítésért. 

Garanciális ügyintézés:

Abban az esetben, ha a garanciális idő alatt az általad megrendelt termék meghibásodik, kérjük jelezd felénk, és mi minden esetet egyedileg megvizsgálunk. Miután visszaérkezik hozzánk ez a termék, annak működését teszteljük. Amennyiben a reklamáció jogos, javítjuk vagy cseréljük az általad visszaküldött terméket. Amennyiben nem tudjuk kicserélni, mert annak gyártása vagy forgalmazása megszűnt, úgy a vételárát bankszámlaszámodra visszafizetjük. Néhány esetben azonban előfordulhat, hogy elutasítjuk a reklamációdat, amikor is megkérdőjelezhető a jótállási igény:

  • Meghibásodott a termék, mert nem rendeltetésszerűen volt használva;

  • Üzembehelyezés közben megsérült a termék (eltört, megkarcolódott, stb.);

  • Elemi kár következtében hibásodott meg a termék (pl. beázás, villám, tűz, stb.);

  • A termék szakszerűtlenül lett üzembe helyezve;

  • A terméken található egyedi azonosítószám vagy időbélyeg hiányzik (ilyen pl. a szériaszám), vagy nem egyezik.

 

Ezekkel az esetekkel kapcsolatban összegyűjtöttünk Neked néhány gyakori kérdést.

Gyakran ismételt kérdések sérült, hiányos csomaggal kapcsolatban:

Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?

Ha a megrendelt termék sérülten érkezett, úgy kérünk, az átvételtől számított három napon belül jelezd ezt számunkra írásban az info@bluechip.hu e-mail címre, és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot. Három nap után sérüléssel kapcsolatos bejelentést már nem tudunk elfogadni.

 

Hiányzik egy termék a csomagomból, hol tudom jelezni?

Amennyiben a megérkezett csomagban nem találod az összes megrendelt terméket, úgy kérünk, hogy írd meg ügyfélszolgálatunknak az info@bluechip.hu e-mail címre. Ebben az esetben munkatársaink logisztikai partnerünktől bekérik a csomagoláskor készült fotókat, így ellenőrizni tudják, hogy a hiányzó termék bekerült-e a csomagba. Hiányzó termékkel kapcsolatos bejelentésed a csomag átvételétől számított 3 napon belül tudjuk elfogadni. 

 

A megrendelt terméknek hiányzik egy tartozéka?

Kérünk, írd meg részünkre a info@bluechip.hu e-mail címre, és munkatársaink felveszik a kapcsolatot a gyártóval, hogy mihamarabb pótolhassuk a hiányzó alkatrészt. Ne feledd, az átvételtől számított három nap áll rendelkezésedre a bejelentésre, ezek után ilyen jellegű igényed már nem tudjuk teljesíteni.

 

Nem bontottam ki a csomagott három napon belül, de a termék sérült, kicserélitek?

Sérüléssel kapcsolatosan három nap áll rendelkezésre a bejelentésre. Eddig vélelmezhető, hogy a sérülés a csomagolás, illetve a szállítás közben keletkezett. A határidő letelte után már nem tudunk terméksérüléssel kapcsolatos igényt teljesíteni.

Gyakran ismételt kérdések elállással kapcsolatban:

Mit jelent az elállás?

Amennyiben online vásárolsz, a vásárlás előtt nincs lehetőséged kézbevenni, kipróbálni a megvásárolandó árut, ezért jogszabály biztosítja, hogy természetes személyek a vásárlástól számított 14 napon belül meggondolják magukat, és a vásárlás előtti állapot visszaállítását kérjék.

 

Kinek van lehetősége elállni a vásárlástól?

A 14 napon belüli elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet szabályozza. Fontos kiemelni, hogy a 14 napon belüli elállási jog a jogszabály alapján csak a fogyasztókat illeti meg. Fogyasztó mindenki, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Ha tehát egyéni vállalkozóként, avagy cég nevére rendelsz egy terméket, ez az elállási jog nem illet meg.

 

Mennyi időm van a termék visszaküldésére?

A bejelentéstől számított 14 nap áll rendelkezésre a termék visszajuttatására. Amennyiben ez idő alatt nem küldöd el a terméket részünkre, úgy az elállás semmisnek tekintendő.

 

Hova küldjem a terméket?

Jelezd elállási szándékodat írásban az info@bluechip.hu e-mail címen, és munkatársaink elküldik a visszaküldéssel kapcsolatos pontos információkat. Kérünk, ne indítsd útnak a csomagot a visszajelzésünk előtt.

 

Kibontottam a terméket, elállhatok a vásárlástól?

A terméket a kipróbálás erejéig használhatod, így természetes, hogy azt kibontottad. Kérünk, a lehetőségekhez képest őrizd meg a csomagolás épségét! Amennyiben több egyforma terméktől szeretnél elállni, úgy csak egy kibontott csomagolásút áll módunkban visszavásárolni, hiszen a kipróbáláshoz nem szükséges többet megbontani.

 

Ki fizeti a visszaszállítás költségét?

A termék visszaszállítási költsége a vevőt terheli. Amennyiben a teljes megrendeléstől elállsz, úgy a kiszállítás költségét a termék árával együtt visszautaljuk részedre.

Gyakran ismételt kérdések jótállással kapcsolatban:

Meddig tart a jótállási idő?

Az adott termékre vonatkozó jótállási időt megtalálod a garancialevélen a termék neve alatt. Két értéket is fogsz találni. Az egyik természetes személy, a másik jogi személyre vonatkozik.

 

Miért van különböző jótállási idő cég vagy magánszemély esetén?

A gyártó önkéntes jótállás esetén mérlegelheti, hogy mely felhasználói csopornak milyen hosszú ideig biztosítja extra szolgáltatását. Belátható, hogy egy eszköz lakossági használat során hosszabb idő alatt teljesíti a várható üzemidőt, mint ipari felhasználás esetén, ezért szerepelhet  természetes személynél magasabb érték jótállási időnél.

 

Mit jelent az önkéntes jótállás?

Forgalmazott termékeink esetén a gyártók a kötelező jótállás szabályaitól eltérhetnek úgy, hogy az a vásárló számára előnyösebb legyen. Többnyire ez hosszabb jótállási időt jelent. Ebben az esetben a törvény által biztosított kötelező jótállási idő után a gyártó vállalja, hogy a megadott határidőig biztosítja a termék javítását/cseréjét. Ezen időszak alatt a gyártó által meghatározott feltételek az irányadók például a szállítással kapcsolatban.

 

Hol tudom jelezni, ha meghibásodott egy termék?

Meghibásodást, bejelentkezés után a https://www.bluechip.hu/szemelyes/visszaru oldalunkon található űrlapon tudsz bejelenteni.

 

Ki vállalja a jótállást?

A jótállást minden esetben a készülék gyártója vállalja, a The Blue Chip Kft. az ügyintézés során közvetítőként jár el.

 

Ki vizsgálja meg, hogy hibás-e a termék?

A visszaküldött terméket szakértő munkatársaink vizsgálják. Egyedi esetekben a gyártó is bekérheti a terméket. Ilyenkor az ügyintézés az átlagosnál tovább tarthat.

 

Mikor nem érvényesíthető jótállás?

Nem érvényesíthető jótállás, ha a meghibásodás a jótállási időn túl történik; a meghibásodás bizonyíthatóan nem rendeltetésszerű használatból ered; törés esetén; beázás esetén, ha a termék vízvédettsége nem teszi lehetővé a vizes környezetben történő használatot; a termék nem tartozik a jótállásra kötelezett termékek közé, és nem vonatkozik rá önkéntes jótállás.