Jabra BIZ 2400 II Mono 3in1
A Jabra Biz 2400 II egy ultrakönnyű, vezetékes professzionális headset azok számára, akik kiemelkedő hangzást és kényelmet szeretnének extra tartós kivitelben.
Jobb hívások
A kapcsolattartó központok headsetjének legfontosabb funkciója a forgalmas környezetből származó háttérzajok kiküszöbölése, és az, hogy az ügyfél tisztán hallja az Ön hangját.
A Biz 2400 II kiváló zajszűrő mikrofonnal rendelkezik, amely segít kiküszöbölni a háttérzajt, hogy jobb ügyfélélményt nyújtson.
Jobb hangzás
Ha forgalmas környezetben dolgozik, nagyszerű hangzásra van szüksége ahhoz, hogy hallja az ügyfelek hangját. Emellett, amikor a munkára koncentrál, a zenéhez is HIFI-hangzásra van szüksége. A Jabra Biz 2400 II mindkettőre kiválóan alkalmas.
- A HD hangtechnológia biztosítja, hogy a másik felet tisztán megértse
- A hangszórók csökkentik a környezeti zajokat, így Ön a hívásra koncentrálhat.
- A speciálisan tervezett "légsokkoló" zajszűrő mikrofon kiszűri az éles légzési hangokat és a beszélgetések során gyakran hallható pattogó hangokat.
Jobb kialakítás
A Jabra Biz 2400 II-t úgy tervezték, hogy tartósan működjön egy nagy teljesítményű kapcsolattartó központban, ami kevesebb headset cserét és kevesebb állásidőt jelent Önnek és csapatának, valamint alacsonyabb teljes tulajdonlási költséget.
- A megerősített zsinór ellenáll a contact center környezetnek, és védett az irodai szék kerekei, az éles tárgyak és a mindennapi használat ellen.
- A mikrofonkar 360 fokban elforgatható, a törés veszélye nulla. Ezt FreeSpin™-nek nevezzük.
Jobb kényelem
A Jabra Biz 2400 II rendkívül könnyű és diszkrét kialakítású. Ez alacsonyabb ügynöki fáradtságot és produktívabb hívásokat jelent.
- 40%-kal könnyebb a konkurens csúcskategóriás fejhallgatóknál
- Az állítható fejpánt és mikrofonkar lehetővé teszi a tökéletes illeszkedés megtalálását
- A vezérlőegység lehetővé teszi a hangerő módosítását, a hívások elnémítását és még sok mást is
- A PeakStop™ technológia eltávolítja a hirtelen fellépő hangos hangokat vagy hangokat, mielőtt azok elérnék a fülét: Minden 118db feletti hangot kiszűr.
- Szuperpuha műbőr fej- és fülpárnázás
Működik telefonjával és platformjával
Fejhallgatóink és kihangosítóink több mint 10 000 hagyományos asztali telefonnal működnek együtt. Jövőállóak és kompatibilisek az összes softphone webklienssel és contact center platformmal, beleértve a Cisco, Avaya, Genesys Cloud és Microsoft Teams platformokat.
A kiváló ügyfélszolgálat biztosítása a megbízhatósággal kezdődik. A Jabra call center headsetek ma is egyszerűen használhatók, és holnap is egyszerűen használhatók lesznek - függetlenül attól, hogyan alakította ki irodáját.
További specifikáció